22.03.2009

Son Bir Kaç Saat

Yeni yeni bloglar, siteler buldum, okuyorum, geziniyorum. Çok da öyle hayret verici bir şey yok aslında. Ama kaydetmiş olayım. Sonra neyi nerden biliyordum unutuyorum. Kime ne demiştim unutuyorum mesela (onun için yalan bile söyleyemiyorum), bilmem hangi konuyu kimle konuşmuştum, nereye kimle gitmiştim, o kitaptan kim bahsetmişti, nolmuştu da ben kendisinden birincil çoğul kişi olarak bahsedenlere sinirlenmiştim gene vs vs vs

İnsan gençken daha çok ve rahat ahkam keser oluyor sanırım. Googleboy veya anasının babasının verdiği isimle Harun da biraz öyle. Twitter, Facebook, FF gibi sosyal ağlar dışındaki durumu şu: 1, 2, 3, 4 Ha başka sitelerde kullandığı başka adları varsa ve birşeyler yazıyorsa onu bilmiyorum. Bu çocuğu takip etmezsem çok birşey kaçırmam ama gene de takip etmek eğlenceli ve hatta öğretici olabilir.

Bir blogdaki, bir yazıya bu kadar çok (an itibarıyla 836) yorum yapılmış olmasına şaştım da kaldım.

Çocukların aslında iyi bir fikri var ama iki lafı bir araya getirip kendilerini anlatmıyorlar ki. E be çocuğum çektiğin videoyu oturup seyretmedin mi sen hiç? Sonuna kadar dinlemeye tabi ki dayanamadım, ilk dakika bitmeden ööööööööf dedim, kapattım. O site nasıl tutsun?

Seçim için gerekli olan T.C. Kimlik Numatası ile ilgili olarak yarın Yenimahalle Kaymakamlığına gitmem gerekiyor. Ama yerini bilmiyorum. İnternet sitesinde bir Google haritası vardır herhalde dedim ama onlar da Google bilmiyor galiba.