7.03.2009

Esen Demirci

Uzun zaman önce, gene daldan dala dolaşırken bulmuştum Esen Demirci'nin aslında portfolyo olan blogunu. Yaptığı işlerin canlılığı ilk görüşte büyülemişti beni.


Sonra ne oldu nasıl oldu bilmiyorum ve bir yere not etmemiş olduğum için adını, adresini Esen'le ilgili herşeyi unuttum. Fakat gene bir süre sonra aşağıdaki çalışması gözümün önüne gelmeye başladı. İnternette bulduğumu biliyordum ama hangi yoldan gitmiştim, birisi bağlantımı yollamıştı, neydi ne değildi hatırlamıyordum. Kesin birilerine göndermişimdir diye insanlara tarif ederek sormaya başladım. Ama yok yok yok.


Sonra bugün, takip ettiğim bloglardan birinin neleri takip ettiğine bir göz atarken ansızın karşıma çıkıverdi. Nasıl sevindiğimi anlatamam. Uzun uzun seyrettim, gözlerimi alamadım. Yaptığı işler bir bakışta güzel, baktıkça farkedilen mini minnacık detaylarıyla daha güzel.

Daha bir kaç gün önce yazdığım yazıda bu kolaj işlerini çok da sevmediğimi söylemiştim. Esen'inki gibi çalışmalar beni bu fikrimden vazgeçirecek sanırım.